Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Handlowa Spółdzielnia Pracy          MNISZTWO w Cieszynie

Procedura rozpatrywania reklamacji

Reklamacje, choć zdarzają się stosunkowo rzadko, są dla nas źródłem informacji o tym, co jeszcze możemy zrobić lepiej. Nieustannie zbieramy informacje i je analizujemy, by ulepszać jakość oferowanych produktów, by szybko  reagować u dostawców.

Sprzęt musi zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.

Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu przez firmę spedycyjną.

Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.

Do sprzętu musi być dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji.

Do reklamowanego sprzętu prosimy dołączyć kartę gwarancyjną, kopię dowodu zakupu oraz wypełnione zgłoszenie reklamacyjne. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o dacie jego nabycia możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do naprawy odpłatnej.

Na zakupione towary HSP MNISZTWO w Cieszynie udziela gwarancji zgodnie z warunkami udzielonymi przez producentów..

Sposób wysłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej:

UWAGA! Prosimy, by nadsyłane do nas w ramach reklamacji paczki spełniały następujące wymogi:

paczka powinna zostać wysłana jako przesyłka podstawowa,

w miarę możliwości tworzenie paczek zbiorczych a nieprzesyłanie każdego urządzenia oddzielnie.

Sklep rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. W przypadku konieczności odesłania do producenta w celu specjalistycznego rozpatrzenia okres zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

Ze względu na duże koszty transportu prosimy (o ile jest to możliwe) wysyłać reklamowane towary w przesyłkach zbiorczych do wagi 31,5 kg.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym sklepem pod numerem telefonu: +48 33 8520201 lub mailowo: smr@hspcieszyn.pl

Witryna stworzona na platformie